Trip training

De komende periode zullen we nog even alleen of met twee personen trainen.  Laten we niet bij de pakken gaan neerzitten. Train alleen, maar toch samen. 

Voor de komende divisiewedstrijden is het van groot belang dat de triathleten fit aan de start verschijnen. We kunnen starten met hardlopen en fietsen. En hopelijk komen de zwemtrainingen er binnenkort ook weer bij. 

Probeer in je eigen looprondje een parcours van een bepaalde afstand  met enig regelmaat af te leggen.  Deze training (afstand en tijd) kan je aan ons doorgeven (info@tripijnacker.nl of door onderstaand formulier in te vullen) . Wij maken hier een overzicht van. 

We hebben ook richttijden voor de divisiewedstrijden aangegeven. Van belang is met name de de opbouw en je eigen progressie en niet de concurrentie en de onderlinge strijd. We zullen vooral in de beginfase rustig en opbouwend gaan trainen.

Alle TRIP leden kunnen meedoen, ook de niet divisie TRIPPERS.

Door regelmatig hetzelfde parcours af te leggen, kan je je eigen voorgang in de gaten houden.

 

maart/ april

looptraining: 25- 3,0 km       (team 1  4:30- 6:00    team 2  5:00- 6:30 min/km)

Fietstraining:       5-  10 km       (team 1  28- 30 km/u    team 2  26- 28 km/u)

 

Mei

looptraining:  3,0- 5,0 km     (team 1  4:30- 5:30    team 2  4:50- 6:15 min/km)

fietstraining:     10- 20 km      (team 1  29- 32 km/u    team 2  27- 30 km/u)

 

Juni

looptraining:  3,0- 5,0 km    (team 1  4:20- 5:00    team 2  4:30- 6:00 min/km)

fietstraining:    10- 20 km     (team 1  29- 34 km/u    team 2  27- 32 km/u)

 

 

———————————————————————————————-